dinsdag 24 december 2013

Merry Christmas and a happy new year!!

Lieve allemaal,

zoals jullie wel gemerkt hebben heb ik de laatste tijd niks gepost. Het is niet dat ik het bloggen niet meer leuk vind, maar de laatste tijd beleef ik er wel wat minder plezier aan.  Ook is het nogal een tijdrovende klus om een artikel te maken. Je moet informatie opzoeken, alles uittikken, foto's maken en checken of je spelling en zinsopbouw wel klopt. Misschien kun je je wel voorstellen dat er dus snel een aantal uur in één artikel kan zitten (niet altijd hoor, soms ook maar een uurtje voor een kort artikel) en dat ik daar niet altijd even veel tijd voor heb met een druk (school) leven.
 

Ik zal proberen zo nu en dan een artikel online te plaatsen als ik er weer meer zin en tijd voor heb. Deze blog heb ik namelijk met het idee gemaakt om jullie wat meer bij te brengen over beauty. Niet dat ik een expert ben ofzo. Haha. Ook hebben jullie veel meer aan mijn artikelen als ik ze met plezier gemaakt heb. Dat lees je dan ook terug aan de manier hoe ik de dingen typ.
 
Nu wat vrolijker nieuws!! Het is morgen natuurlijk Kerst!! Afgelopen jaar is zó ontzettend snel gegaan!! Ik heb echt een súper leuk jaar gehad, leuke mensen ontmoet en natuurlijk veel leuke dingen gedaan. Volgend jaar wordt hopelijk nóg beter!! Ik ben nog bezig om een 'Things to do in 2014' lijstje te maken en die ook daadwerkelijk tot het laatste dingetje uit te voeren. Uiteraard staan er alleen maar leuke en grappige doe-dingen op!!
 
 
 
Natuurlijk hoop ik voor ieder van jullie dat je een top jaar tegemoet gaat waarin je leuke nieuwe mensen leert kennen, je prins(es) op het witte paard misschien wel ontmoet, leuke dingen zal gaan meemaken en eventueel nare dingen van 2013 achter je te kunnen laten!!
 
Merry Christmas and a happy new year!!
 
xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten