maandag 9 september 2013

Nagellak shoplog!!

Heej,
 
eergisteren heb ik weer flink wat nageldingen geshopt!! Kijk gauw verder voor mijn shoplog!!

 

Ik zal beginnen met de nagellakjes en het leukste waar ik het meest enthousiast over ben tot het laatste bewaren!!
 
Ten eerste heb ik 2 topcoats gekocht. Eentje van Essence, de andere van Catrice. Die van Essence is een 'Glow in the Night' topcoat (nr. 18 fly firefly fly)Je brengt hier twee laagjes van aan over je normale nagellak. De kleur wordt wel iets lichter. Houd hier dus rekening mee als je een hele knallende kleur hebt!! Hij wordt een stuk lichter!! En hele lichte kleuren worden nóg lichter. Ik heb hem nog niet getest, maar wat ik zo hoorde werd de kleur van je nagellak lichter en gaan je nagels écht licht geven!! Er volgt hier nog een review van!! Prijs: € 1,89

 
 
 
Dan de topcoat van Catrice (45 Kitch Me If You Can) Deze vind ik heel gaaf!! Hij is niet heel speciaal ofzo, maar hij is zo mooi!! Een beetje oud roze, grove glitters!! Ik ben er nog niet helemaal over uit waar dit mooi over staat. Zwart natuurlijk, maar dat draag ik niet op mijn nagels. Dat vind ik niet zo mooi staan. Maar voor een feestje kan het bijvoorbeeld wel. Over roze of lila zou het misschien wél mooi staan. Ik ga er mee experimenteren!! Prijs: € 2,99



 
 
Ik had nog geen nude nagellak en bij de Kruidvat lag hij voor € 0,50 in de voordeelbakken!! Hij is dus uit het assortiment, maar misschien dat hij nog in de bakken in jouw Kruidvat ligt?! (nr. 05 café olé)


 
 
Dan iets wat ik wel erruugg gaaf vind!! Sparkle Sand nagellak!! Dit is de kleur '156 Me & My Lover'. Ik heb hem al getest en ben er erg over te spreken!! Een artikel volgt nog!!


 
 
Tot slot nóg iets gaafs!! Essence effect nails caviar balletjes!! Dit is nr. 03 it rains money. De kleur is een beetje lastig te omschrijven, maar laten we het op houden dat het tussen goud en zilver inzit, maar meer naar goud neigt. Volg je 'm nog??


 
Dit was mijn shoplog alweer. Ik heb een aantal super leuke nieuwe dingen om te proberen!!
 
xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten