woensdag 11 september 2013

Catrice Eve in Bloom

Heej,
 
vandaag een review van twee producten uit de nieuwste Limited Edition van Catrice!! Ik zat hier al een tijdje naar uit te kijken, want de previews op internet voorspelden veel goeds!! Toen ik vandaag door de Kruidvat langs het Catrice schap liep sloeg mijn hart een slag over!! De LE lag er al!!!!!!!


Ik heb twee producten voor jullie meegenomen. De Nails in Bloom Foil en een nagellakje. De rest van de collectie was ook wel mooi, maar de oogschaduws waren niet goed gepigmenteerd (je kunt altijd bij Catrice de oogschaduws swatchen) en de rest sprak mij niet zo aan.

 
Laten we beginnen met de nagellak!! Dit is nr. "C05 - Blossom you, blossom me". Leuke naam!! Ik vind het altijd heel leuk als merken hun producten leuke namen geven. Dat maakt het net iets leuker dan een saai nummer zoals de HEMA altijd heeft.

 
De dop ziet er echt super leuk uit!! Een mooi bloem achtig patroon erop. Leuk detail!!
 

 
De lak is vrij doorschijnend, maar met twee laagjes dekt hij aardig goed. Het is een hele lieve, zachte, warme perzik kleur die iedereen mooi staat!! Of je nou een donkere of een lichte huid hebt!! Prijs: € 2,99
 

1 laagje

2 laagjes
 
Dan de nagelstickers!! Catrice noemt ze "Nails in Bloom Foil". Ook weer een erg leuke naam!! Dit staat voorop de verpakking, maar op de achterkant staat ook nog een nummer: "C01 Nails in Bloom".

 
De stickers zien er super vrolijk uit!! Ik heb ze nog niet gebruikt, maar jullie gaan ze zeker zien in een NOTD (Nails Of The Day)!!! Prijs: € 2,39

 
Ik ben erg enthousiast over de Eve in Bloom LE van Catrice. Alle producten zijn leuk, zien er leuk uit, maar niet alles was leuk genoeg zodat ik het wou hebben.
 
Wil jij ook een van bovenstaande producten of iets anders van de LE hebben?? Ren dan snel naar de Kruidvat of Trekpleister!! Deze collectie is nog verkrijgbaar t/m half oktober.
 
xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten