dinsdag 3 september 2013

Bourjois mini Vernis 150 jaar nagellakjes

Heej,
een poosje terug kon je op Facebook mee doen aan de Bourjois Klik&Win actie vanwege hun 150-jarige bestaan. Ik deed daar natuurlijk aan mee en ik heb gewonnen!!



Ik kreeg ineens een bubbeltjesplastic enveloppe binnen met daarin 3 nagellakjes van de verjaardagscollectie van Bourjois binnen!! Súper leuk natuurlijk!! Vandaag deel ik met jullie leuke kleurtjes die ik in mijn bezit heb!!
Ik heb helaas geen foto's van de swatches, die ben ik jammer genoeg kwijtgeraakt......... $%&**!!@$^*


Allereerst een mooie, klassiek rode kleur. I love it!! Ik hou heel erg van rode nagellak. Het staat zo sjiek!! Deze kleur dekt in 1 laagje bijna zo goed als. Maar 2 laagjes bijft het mooiste!!



Dan een mooie blauwe kleur met een heel toepasselijke naam: Soir de Paris (nacht in Parijs). Er zit een mooie parelmoer glans in. Persoonlijk ben ik daar niet zo heel erg fan van, ik houd meer van de creamy lakjes. Maar bij deze blauw staat het heel erg mooi!! Het geeft het nét iets speciaals!! Ook deze dekt het mooist in 2 laagjes.



Tot slot nog een lekkere, knallende, creamy roze kleur!!  Hij draagt de naam Bon Anniversaire! (Fijne verjaardag, gefeliciteerd). Deze vind ik het mooist van de 3!! Hij dekt eigenlijk al goed in 1 laagje, maar alweer zijn 2 laagjes het mooist. Het maakt de kleur vaak nét een tikkeltje intenser.




Ik ben ontzéttend blij met deze lakjes!! Ik had nog nooit eerder nagellak van Bourjois geprobeerd, dus dit was een mooie kans om het te proberen!! Ik ben erg te spreken over de kwaliteit en hoe snel het droogt. Ik zou graag nog meer Bourjois nagellak willen proberen!!

xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten