maandag 23 september 2013

Andrélon Pink collection

Heej,
 
ja ik weet het. De Andrélon Pink collection is al best wel lang uit, maar ik wil er tóch nog een artikel aan wijden. Dit omdat ik de producten erg fijn vind!! Lees dus gauw verder voor nadere uitleg!!
 
 

De Andrélon Pink collection bestaat uit 4 producten die allemaal € 4,99 per stuk kosten. Ik heb de Get the volume mousse, Make it shine spray en de Get the volume powder.
 
 
De Andrélon Get the volume mousse voor gewichtloos haar en langdurig volume komt in een mooie ombre fles (zoals alle producten van de collectie) van 200ml. De spuitmond ziet er precies zo uit als een slagroomspuit!! Erg leuk gedaan Andrélon!! De mousse heb ik aangebracht op vochtig, net gewassen haar en vervolgens heb ik mijn haar op de kop geföhnd. Wat een prachtig volume kreeg ik!! Als ik extra volume wil grijp ik altijd naar deze mousse!! Een echte aanrader!!
 



 
Dan de Andrélon Make it shine spray. Ook weer in zo'n mooie ombre fles!! Deze moet ja haar een mooie glans geven. Ik weet het niet met dit product hoor.... Je moet erg uitkijken dat je niet teveel sprayt, want anders lijkt je haar vettig. Als je er goed mee omgaat kan het een mooi effect geven, maar voor het meeste, gezonde haar (met een natuurlijke glans) zal dit niet veel uithalen.
 



 
Zowel de Get the volume mousse als de Make it shine spray zijn ook nog eens een heatprotector!!
 
Tot slot de Get the volume powder. Dit is het enige volume poeder wat ik heb, dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Maar de poeder doet zijn werk goed!! Mijn haar krijgt net iets meer 'body' en het valt ook nog mooi!! Ik vind € 4,99 wel nogal prijzig voor een klein flesje van 7 gram.
 





Dan wil ik het als echt aller laatste nog éven over de geur hebben!! Die is namelijk heerlijk!! Alle producten hebben deze geur!! Het is de typische haarlak geur, maar dan iets zoeter. Alleen al daarom gebruik ik het graag!!
 
 
Dat was de Andrélon Pink collection!! Alle producten zijn erg fijn in gebruik en ook best wel zuinig. Ik ben nou niet echt een groot verbruikster van producten, maar ze gaan naar mijn weten redelijk lang mee!!
 
Er is ook nog een cream wax. Deze heb ik niet in mijn bezit. Ik zit er wel over te denken om hem nog te kopen. Hij kost ook € 4,99.
 
xxx Sanne
 


4 opmerkingen:

  1. Ik ben nog steeds erg benieuwd naar de volumepoeder, maar eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijkt me echt een leuke collectie! Het wordt tijd dat ik ze eens uitprobeer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superhandig! :) Ik ben fan vn Andrélon! :)
    Leuke blog heb je, kom je ook eens bij mij kijken? :)

    X Iris (www.runwithfashion.com)

    BeantwoordenVerwijderen