vrijdag 5 april 2013

ochtendroutine producten

Heej,
het leek me weleens leuk om te laten zien welke producten ik nou gebruik op een dag. Vandaag behandel ik specifiek de ochtendroutine producten. Een andere keer komen de avondroutine producten aan de beurt.


's Ochtends begin met de reiniging van mijn gezicht als ik al ontbeten enzo heb. Ik doe dat niet direct als ik uit bed kom. Maar als ik dus begin dan doe ik wat Biocura tonic op een watje en daar neem ik mijn gezicht mee af. Dit is een hele fijne tonic die ik 's avonds ook gebruik.


Daarna breng ik een als ik eventueel wat beginnende puistjes heb, wat Essence Anti-Spot gel aan. Dat laat ik een minuutje intrekken. In de tussentijd doe ik oorbellen in ofzo.


Tot slot breng ik een dagcrème van Kruidvat eigen merk aan. Ik ga eigenlijk nooit zonder dagcrème op de deur uit. Als ik haast heb dan sla ik het tonic gedeelte over en gebruik ik gewoon alleen dagcrème. Beter iets dan niets toch??


Dat was de verzorging. Qua make-up draag ik echt het minimale. Een likje mascara en that's it. Ik borstel mijn wenkbrauwen nog wel met een schoongemaakt mascara borsteltje, maar dan houd het toch echt op. Ik draag dus geen foundation ofzo.


Dit was een kort artikeltje, maar er valt verder niet zoveel interessants te vertellen over mijn producten.


xxx Sanne

ps. Doen jullie ook iedere ochtend zo'n uitgebreide reiniging?? Laat het achter in de comments!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten