dinsdag 30 april 2013

NOTD: Koninginnedag!!

Heej,
 
 
fijne Koninginnedag allemaal!! Prins Willem-Alexander is nu koning en Koningin Beatrix is weer prinses. Wordt wel even wennen hoor!!  Ineens geen Koninginnedag meer, maar Koningsdag (vind ik totáál niet klinken, haha) en nog meer veranderingen in liedjes enzo. Maar verder merken we er niet echt iets van. Van de troonswisseling.

Zoals je al wel gemerkt hebt, heb ik geen Nail Art tutorial online geplaatst. Ik had er gewoon weg geen tijd voor. Gister ging ik de nail art pas maken en ik had geen tijd meer om er nog een artikel over te maken. Sorry daarvoor!! Maar om dat toch een beetje goed te maken heb ik tóch een NOTD. Van wat ik vandaag op mijn nagels had.
Het is een hele basic nail art, maar toch ook weer niet. Ik heb mijn nagels gewoon oranje gelakt en met verschillende diktes dottingtool de Nederlandse vlag erop gestippeld. Alleen op mijn wijsvinger zit een topcoat, want ik kwam erachter dat het rood in het wit over ging lopen. En dat willen we natuurlijk niet!! Wel heb ik op de randjes bovenaan een klein randje topcoat aangebracht. Om het chippen een beetje te voorkomen.

Een hele fijne (en laatste) Koninginnedag allemaal nog!!
xxx Sanne
ps. Heb (of ga) jij nog wat leuks gedaan vandaag?? Laat het achter in de comments!!

1 opmerking: