maandag 8 april 2013

avondroutine producten

Heej,
 
laatst plaatste ik ook al een artikel online over mijn ochtendroutine producten. Ik jullie had toen eigenlijk al een soort van beloofd om ook een artikel over mijn avondroutine producten te maken. Bij deze dus!

's Avonds nadat ik gedoucht heb begin ik met mijn routine. Ik maak mijn gezicht nat met mijn handen en breng dan een klein beetje Essence wash-gel aan op mijn handen en vervolgens masseer ik dat in mijn gezicht. Zodat het een beetje gaat schuimen. Dat laat ik een minuutje intrekken en vervolgens was ik het eraf met een nat washandje.

 
Daarna breng ik de Biocura tonic aan op een watje en daarmee neem ik mijn droge gezicht nog even af. Zo is al het vuil eraf.
 

Als ik eventueel een beginnend puistje heb, smeer ik er was Essence anti-spot gel op.
 
 
Tot slot nog een dagcrème (ja, ik weet dat het avond is. Maar er zit niet echt een verschil in dag- en nachtcrème.) van Essence en dan ben ik klaar voor de nacht!!
 
Zoals je al wel ziet doe ik 's avonds redelijk veel. Ik gebruik het liefste producten van Kruidvat eigen merk. Dit is lekker budget, maar toch van goede kwaliteit. 's Avonds gebruik ik de producten van Kruidvat niet. Maar dat verschilt per keer weer. Als deze tonic op is, koop ik er weer eentje van de Kruidvat. Zo wisselt het steeds af. 

Wat ik vergeten ben op de foto te zetten, maar wat wel een belangrijk onderdeel is, zijn de Onyx make-up remover doekjes. Ik heb het paarsje pakje. Ze zijn te koop bij de Action.
 
xxx Sanne
 
ps. Gebruiken jullie ook gewoon een dagcrème voor 's nachts?? Laat het achter in de comments!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten