woensdag 13 maart 2013

Nieuwe titel

*edit* Ik heb alles alweer veranderd, want ik vond het toch niet zo mooi.

xxx

Heej,
 
misschien is het jullie al opgevallen: mijn blog heeft een nieuwe titel!!
 
 

Niet qua naam hoor, maar gewoon de lay-out ervan zegmaar. Ik was er vanochtend mee begonnen en nu is hij al af!! Ik vind hem super leuk geworden!! Heel basic, maar toch ook weer niet.
 
Als jullie deze nieuwe titel heel lelijk en amateuristisch vinden, dan hoor ik dat graag!! Ik kan het namelijk altijd nog weer terug veranderen.
 
xxx Sanne
 
 
ps. Wat vinden jullie ervan?? Vinden jullie deze leuker dan die gewone roze letters?? Laat het achter in de comments!!

1 opmerking:

  1. Hij is best wel leuk!
    Haha en die potjes heb jij die zelf gemaakt neey toch
    Echt supeehhhr.

    BeantwoordenVerwijderen