woensdag 13 maart 2013

LE Catrice: Candy Shock

Heej,
in april komt Catrice met een hele gave LE uit!! Namelijk : Candy Shock. En ik als nagellak en make-up fan kan dit grote nieuws jullie natuurlijk niet onthouden!!




Ik begin bij de nagellak. Catrice komt in totaal met 4 nieuwe lakjes uit en 2 caviar potjes!! Ik heb heel benieuwd naar de kleur 002 Play it blue en naar 003 Bring me peach. De Ultimate Nail Lacquers kosten € 2,69 per stuk. De nail sugar peals potjes kosten iets meer namelijk € 2,99 per stuk.





Dan gaan we door naar de lipproducten!! Catrice komt met 2 lipbalm sticks. Het zijn denk ik gewoon lipbalsems met een kleurtje. Beide kleurtjes lijken me heel mooi!! Ze zijn wel duur. Dat is een minpuntje vind ik. € 3,99 per stuk.


 Dan iets wat ik heel erg gaaf vind!! Namelijk een lip scrub pen!! Het is denk ik een soort lipbalsem met heel veel grove korreltjes erin. Hiermee ga je over je lippen en dan scrub je ze. Lijkt met super handig!! € 2,99

Ik ben niet echt een persoon die met veel make-up naar school toegaat, maar de onderste 2 kleurtjes van deze foto lijken me heel erg gaaf!! Ze zijn lekker naturel en daar houd ik wel van. Behalve op mijn nagels dan!! € 3,89 per stuk


Tot slot komt Catrice met een multi colour blush. Ik betwijfel of het een overspray is, maar anders zijn ze beide super mooi!! Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit hiervan!!

Dit was het dan weer!! Ik hoop dat jullie het interessant vonden!!

xxx Sanne

ps. Kijken jullie uit naar deze LE van Catrice?? Laat het achter in de comments!!

bron foto's



Geen opmerkingen:

Een reactie posten