zaterdag 23 februari 2013

Review Essence producten

Hey,
vanmiddag ben ik weer eens bij de Kruidvat geweest!! Wij hebben zo'n schap met allemaal dingen die uit het assortiment gaan. Daar tussen zag ik tot mijn grote verbazing 2 producten uit de Essence Pure Skin lijn staan!! Voor slechts € 1,- per stuk!! Ik heb ze direct meegenomen!! Bij deze mijn review!




Laat ik beginnen met de Anti-spot wash gel. Dit is wat Essence zegt:
Deze milde wash-gel verwijdert onmiddelijk vuil en overtollig talf. Vochtregulerende ingrediënten houden de huid soepel en zacht. Bij regelmatig gebruik worden puistjes en mee-eters verminderd en worden nieuwe onzuiverheden van de huid voorkomen. De huid wordt zichtbaar mooier. Voor een pure, zachte huid. Gebruik - breng eenmaal daags aan op een nat gezicht en masseer zachtjes met ronddraaiende bewegingen. Vermeid contact met ogen en mond. Spoel zorgvuldig af.



Ik gebruik deze wash-gel nu een aantal dagen en ik moet zeggen dat ik er erg over te spreken ben!! De gel voelt lekker koel aan op mijn huid en ruikt lekker fris. De gel zelf vind ik een beetje kleverig, maar dat is niet erg. Zeker een aanrader!!




De Essence anti-spot moisturizer is het 2e en direct ook het laatste wat ik gekocht heb. Dit is wat Essence zegt:
Deze matterend fluid hydrateert de huid en heeft tegelijkertijd een antibacteriële werking. Brens 's ochtends en 's avonds aan na het reinigingsritueel.



Ik denk dat dit gewoon een soort van dag- en nachtcrème is ofzo. Tenminste, daar gebruik ik hem voor. 's Ochtends gebruik ik mijn normale Kruidvat dagcrème en deze gebruik ik 's avonds als nachtcrème. Hij voed mijn huid heel goed en mijn huid voelt echt heel erg schoon aan. Mijn huid is nog zachter geworden!! Ook deze is een aanrader!!




Zo, dit was mijn review!! Als jij ook nog één of allebei van deze producten wilt hebben dan zou ik er snel bij zijn!! Ze liggen namelijk voor slechts € 1,- per stuk in het schap en ze zijn zo weg vermoed ik!!
xxx Sanne
ps. Lijken deze producten jullie wat?? Laat het achter in de comments!!


3 opmerkingen:

  1. O.m.g wat te gek!
    ik ga het zeker kopen en vooral omdat jij het zegt!
    Xxx youssi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Laat je me weten wat je er van vond??
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ging 3 dagen na je deze review ben ik het gaan halen maar ze zijden we hebben het niet meer ik denk dat iedreen heeft gekocht want het kost maar 1-,!
      Maar ik heb een vraag als jij zulke dingen wil kopen of als je naar Kruitvat gaat waar gaa jij dan naar toe Ik ga altijd bij de Make-up afdeling dan gaan ik naar de merk Essence. En jij??
      en zie je dan ook die creme???
      Xxx vragend meisje (youssi)

      Verwijderen