maandag 7 januari 2013

Tip!

Hooi,
 
vanaf morgen is er een zeer aantrekkelijke actie bij de Kruidvat!!
 


Zoals jullie al wel weten heeft Essence niet alleen een uitgebreide make-up assortiment, maar ook een zeer uitgebreid skin care assortiment!! Genaamd: My Skin. Er is ook nog een 'Pure Skin', maar dat is op dit moment niet zo interessant.
 
 
Vanaf morgen zijn alle producten van de 'My Skin' lijn van Essence in de aanbieding bij Kruidvat!! Namelijk 2 producten voor slechts € 3,50!! Dat is mooi meegenomen toch?
 
 
Ik ga zéker even een kijkje nemen morgen. Misschien koop ik dan nog wel wat!! Ik ben wel heel erg benieuwd naar de 'Cooling eye roll-on'. En naar de neusstrips. De cleansing gel lijkt me ook wel wat. Kortom: genoeg om naar uit te kijken!!
 
 
Jullie zien binnenkort dus misschien wel een leuke review voorbij komen! Ik ga ik ieder geval even lekker snuffelen bij de Kruidvat!!
 
xxx Sanne
 
Gaan jullie ook een kijkje nemen bij de Kruidvat?? Laat
het achter in de comments!!

1 opmerking:

  1. leuk dat je dat met ons deelt! ik ga morgen ook ff kijken!

    Sue

    BeantwoordenVerwijderen