woensdag 14 november 2012

Tag: 10 things I would repurchase

Hooi,

zoals jullie al wel zien is dit een tag. Een tag is eigenlijk een soort vraag die je gesteld wordt en daar geef je dan antwoord op. In dit geval wordt er gevraagd welke 10 dingen je opnieuw zou kopen als je je hele stash kwijt bent. Ik las dit op een beautyblog, maar ik dacht: Het kan toch ook gewoon net zo goed op een nagellak blog?? Dus bij deze!!





Het was best een moeilijke tag, want ik heb natuurlijk best wel veel nagellak en dan moet ik er toch 10 van uitkiezen. Ik heb lang lopen nadenken, maar heb er 10 uitgekozen hoor!!

Essence 140 Go Bold!

HEMA nr. 12

Claire's nr. ??

HEMA nr. 11

Essence nr. 13 mrs and mr Glitter

Casuelle nr. ??

Essence nr. 26 BREAK TROUGH
 
Essence nr. 107 Naughty and Pink!

Essence colour3 nr. 03 Kiss on top
of the rock

Essence nr. 55 LET'S GET LOST
 
 
De kleuren die ik gekozen heb zijn eigenlijk allemaal verschillend. Het ene kleurtje past heel mooi bij een sjieke gelegenheid en de andere meer voor gewoon.
 
 

Dit waren alle 10 de lakjes die ik direct opnieuw zou kopen als mijn hele nagellak stash in een keer weg was. Er zitten natuurlijk geen dingen bij om Nail Art mee te maken zoals dottingtools. Deze blijven natuurlijk gewoon, want dit hoort niet tot de categorie nagellak.

Hopelijk vonden jullie het leuk dat ik eens een tag deed.

xxx Sanne

Weet jij ook nog een leuke tag?? Laat het
achter in de comments!!!
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten