woensdag 14 november 2012

Mini review: Etos Long Lasting Nailpolish

Hey,

vandaag review ik twee nagellakjes van de Etos. Deze kreeg je een poosje terug bij iedere €10,- die je bestad. Ondanks dat deze actie alweer afgelopen is, wil ik ze alsnog voor jullie reviewen!!





Ik begin bij de groene. Deze is pastel mintgroen van kleur en super mooi!! Het is een hele zachte, warme kleur die bijna overal wel bij past. Hij dekt met 3 laagjes het mooiste. Een klein nadeel vind ik dat het potje (en dus ook het kwastje) super klein is. Ik schat dat er maar iets van 3ml in zit ofzo. Nog niet eens. Maar ondanks dat: Het is een super mooie kleur die ik al een tijdje hebben!!

 


Als tweede (en laatste alweer) de gele kleur. Deze is niet echt pastel. Dat vind ik niet zo erg, want dat zou ik toch niet gaan dragen. Er zit wél parelmoer in. Dat geeft het een mooi glansje. Ook hier vind ik het formaat weer een klein nadeel. Deze dekt ook het mooiste in 3 laagjes.




Beide lakjes drogen best wel snel. Na 2-3 minuten is de eerste laag al wel droog. Ik raad je wel aan om voor de zekerheid na iedere laag 5 minuten te wachten. Dan weet je zeker dat hij goed droog is en zo voorkom je dat het super lang duurt voordat die 3 lagen droog zijn.

Ik hoop dat jullie wat aan deze mini review gehad hebben.

xxx Sanne

Hebben jullie ook deze lakjes van de Etos? Laat het achter in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten