zaterdag 17 november 2012

Herôme nagelverharder Extra Sterk

Hey,

jullie kennen vast allemaal wel het merk Herôme. Dit is een vrij prijzig merk, maar het staat ook bekend om haar zeer goede producten. Ik heb al super veel goede verhalen gehoord over de nagelverharders van Herôme. En toen dat twee weken terug bij de Kruidvat in de aanbieding was, nam ik er direct eentje mee!!





De nagelverharder komt (heel sjiek) in een doosje!! Dit vind ik persoonlijk altijd super leuk om uit te pakken!! Ik heb gekozen voor extra sterk. Omdat ik maar direct voor het beste wou gaan.


 
Als je het doosje uitgepakt hebt zie je een fles(je) nagellak en een gebruiksaanwijzing. Een héle grote om precies te zijn. Maar dat komt omdat het in 10 verschillende talen staat. Op de gebruiksaanwijzing staat precies beschreven wat je moet doen. Je moet namelijk op dag 1 één laagje nagelverharder aanbrengen. Op dag 2 de tweede laag. Op dag 3 haal je alles eraf en op dag 4 begin je weer van voren af aan. Dit doe je 2 weken lang. Dat je het er op dag 3 af moet halen, is denk ik zodat je nagels wat frisse lucht krijgen.

 

De lak zelf is melkwit van kleur. Maar zodra je het op je nagels hebt, zie je er niks meer van. Hij geeft mijn nagels een subtiele glans, wat er heel natuurlijk uit ziet!!



Ik test deze nagelverharder nu een week en ben zeer onder de indruk!! Ik merk echt dat mijn nagels al ietsjes harder worden!!

xxx Sanne

Vinden jullie Herôme ook een fijn merk?? Laat
het achter in de comments!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten