zaterdag 27 oktober 2012

Shoplog Amsterdam en Kruidvat

Heej,

dinsdag ben ik naar Amsterdam geweest!!! En woensdag naar de bios. Daarbij in de buurt zat een grote Kruidvat met 2 Essenceschappen!! Daar moest ik natuurlijk even naar binnen gaan!! Ik ga jullie nu laten zien welke nagellakjes in in A'dam en in de Kruidvat gekocht heb!!



Laten we beginnen met de Special Effect Topper van Essence. Dit is een mooie glitterlak met blauwe en groene glitters erin. De glitters zijn vrij groot en dat is super fijn!! Dan hoef je niet honderd laagjes aan te brengen voordat je ze mooi ziet. Er zitten dus hele mooie grote glitters in. De lak staat heel mooi over (vanzelfsprekend) blauw en groen. Maar ook over wit en heel mooi over zwart!! Ik heb hem nog niet uitgetest, maar dat gaat zeker nog gebeuren!!
Deze kost geloof ik € 1,79 voor 8ml



Verder naar de volgende!! Essence Studio nails better than gel nails Top Sealer (wat een lange namen toch!) is een topcoat waar ik veel goede verhalen over heb gehoord. Er wordt namelijk verteld dat je nagellak wel een week chipvrij op je nagels blijft zitten. Alleen maar door die ene topcoat.
Deze kost  €2,59 voor 10ml



De volgende is Essence 140 Go Bold!. Dit is een goud achtige kleur die ook een beetje metallic is. In het flesje zie je dat niet goed, maar op je nagels wel. Dan is het ook niet echt goud meer, maar meer zilver achtig. Een warme zilver. Ik heb hem maar op 1 nagel geswatched in de winkel. Dus ik heb het nog niet over al mijn nagels kunnen zien. Dat geeft namelijk meestal een totaal ander effect dan dat je het op 1 nagel test.
Deze kost € 1,59 voor 8ml



Ik was al een tijdje op zoek naar een goed dekkende wit. En ik heb hem nu eindelijk gevonden!! Deze heb ik in Amsterdam gekocht. De rest allemaal bij de Kruidvat. Ik heb direct 2 van deze potjes meegenomen, want wit gebruik ik best wel veel. Nou ja..... Ik kon het niet echt gebruiken, want ik had het niet. Maar ik miste eigenlijk best wel vaak een goede wit. Bij de HEMA had ik wel een wit gekocht, maar die was zo doorzichtig als wat. Nu vond ik bij de Claire's een goed dekkende wit voor maar € 2,95!! Daarvoor had ik bij de Bijenkorf van Yves Saint Laurant en KOH wel goede wit gezien, maar die was super duur. Betaal je €14,95 of € 24.95 (!) voor een flesje nagellak!! Toen ik die van de Claire's zag, was ik direct verkocht!! Haha!!
Deze nagellak dekt perfect in 2 laagjes en kost dus € 2,95



Ik heb nog geen enkele nagellak getest, maar als ik dat gedaan heb komt daar nog een artikeltje over!!


xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten