dinsdag 2 oktober 2012

NOTD (Nails Of The Day)



Heej,

vandaag de eerste echte NailArt tutorial!! Helaas kan ik alleen maar deze foto invoegen, omdat mijn computer een beetje helemaal vol zit. Vandaar die ene foto dus. Maar ik verwacht wel dat ik zo snel mogelijk meer foto's kan plaatsen!! Nu gebruik ik voor sommige dingen gewoon foto's van internet. Voor het geval je dat al was opgevallen. Dus nu nog geen stap voor stap foto tutorial helaas....

Goed, verder over de tutorial. Als basecoat gebruik ik HEMA Nail Hardener Longlasting nummer 10. 

De roze nagellak is van Catrice nr. 360 Raspberry Fields Forever. Daarvan bracht ik 2 lagen aan voor een goede dekking. 

De figuurtjes die erop zijn geplakt zijn van Essence. Uit de Fruity Limited Edition. Die is inmiddels niet meer te koop, maar in de voordeel bakken bij Kruidvat kun je soms nog wel wat scoren. Zoals je op de foto ook al wel ziet zit er ook een lijm bij. Deze werkt echter niet heel erg fijn, dus ik het nepnagel lijm gebruikt. Gewoon een klein beetje op je nagel doen en het figuurtje erop plakken.

Voor de finishing touch heb ik een glitter lak gebruikt van Casuelle. Deze heb ik ooit een keertje gekregen en ik ben er super blij mee!!

Als topcoat heb ik Essence Quick Dry Topcoat gebruikt. Ik gebruik deze al best wel lang, en ben er zeer over te spreken!! Hij droogt alleen niet meer zo snel als toen ik hem net gekocht had. Maar dat komt omdat hij wat dikker is geworden. Verder is het nog een prima topcoat!!



Ik hoop dat jullie wat aan deze tutorial gehad hebben. Het is nog niet een 'echte' tutorial, maar dat komt door de foto's. Door mijn uitleg hoop ik toch dat jullie er iets van geleerd hebben en natuurlijk weten jullie welke producten ik gebruikt heb.

xxx Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten