dinsdag 2 oktober 2012

Essence nagellak



Essence, wie kent het niet?? Het staat bekend om haar goedkope, maar kwalitatief toch goede producten. Oke, iedereen weet dat de lakjes van Essence in de loop der tijd wat dikker worden en dat het op een gegeven moment zo erg is dat je het weg moet gooien. Maar daar hebben we het even niet over. Als je je lakjes gewoon goed bewaard, dan kun je er super lang mee doen. Ik ben er gek op!!

Sinds een aantal weken heeft Essence haar nagellakjes vernieuwd. Het kwastje is breder geworden en de kwaliteit van de nagellak is verbeterd. Ook is het aantal ml veranderd. Waar er eerst 5ml in zat, zit er nu maar liefst 8ml in!! Ik vind dit een hele verbetering, maar het heeft ook zo zijn nadelen. Eerst koste 1 potje € 1,29 en dat is nu verhoogd naar € 1,69. Zelf vind ik dat echt een afknapper. Ik koop nu namelijk veel minder van Essence, dan ervoor. Maar  de kwaliteit is wel degelijk vooruit gegaan en het kwastje is zoooo ontzettend fijn geworden!! 


Essence heeft natuurlijk niet alleen maar nagellak. Ze beschikt ook over een grote collectie aan oogschaduws, mascara's en foundations. Ik gebruik nooit oogschaduw, maar ik verwacht dat de oogschaduw van Essence wel redelijk goed zal zijn. Misschien niet heel sterk gepigmenteerd, maar wel fijn. De mascara's van Essence zijn wel super fijn. Ik gebruik de Maximum Definition volume mascara. Deze heeft rubberen tandjes en hij geeft mijn wimpers echt heel erg veel volume. Mascara's met haartjes werken echter niet bij mij. Mijn wimpers worden er alleen wat donkerder door, maar verder gebeurt er niks. 




Ook gebruik ik geen foundation dus hier kan ik ook geen eerlijke mening over geven. Op internet lees ik wel veel goede verhalen over de foundations van Essence, dus het is het proberen zeker waard!!


Zijn jullie ook zo gek op de producten van Essence?? Laat het weten in de comments!!

xxx Sanne





Geen opmerkingen:

Een reactie posten