maandag 24 september 2012

Welkom op mijn blog!!

Hoi iedereen!!

Welkom op mijn blog!! Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sanne, ik ben 14 jaar oud, zit in 2 havo/vwo en natuurlijk ben ik totaly nailpolish addict!! 

Ik zal hier een aantal artikelen per week plaatsen over (hoe kan het ook anders) nagellak, NailArt en ook niet-nagellak artikelen zoals deze. Deze blog heet dan misschien wel 'I love nailpolish', maar dat betekend niet dat ik alleen maar over nagellak ga schrijven. Andere dingen die mij boeien en waarvan ik denk dat het jullie ook wel interesseert, ga ik ook posten. Denk hierbij aan make-up, trends en dingen die mij bezighouden. Ik beloof niet trouw iedere week evenveel artikelen online te plaatsen, maar ik ga het wel proberen. Ik zit namelijk ook nog gewoon op school en daar heb ik het ook redelijk druk mee. Natuurlijk heb ik zat vrije tijd over, maar die besteed ik niet alleen aan mijn blog.

Sure, ik zal zeker ook filmpjes gaan posten met NailArt tutorials en andere dingen. Maar voorlopig nog niet. Ik houd het eerst bij artikelen en als ik echt wat meer bezoekers krijg, dan komen er ook filmpjes!!

Ik hoop dat je mijn blog een beetje gaat volgen en dat je er wat aan hebt!!

xxx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten