maandag 24 september 2012

Review: Miss Sporty Fabulous Nail Patch


Hoi hoi,

vandaag heb ik de Miss Sporty Fabulous Nail Patches getest!! En ik kan jullie alvast zeggen: ik ben zeer tevreden!! Ik heb 005 Fierce Leopard, 004 Sweet Heart en 001 Zebra. Er is ook nog 003 Commando, maar die vond ik niet zo mooi. Op dit moment heb ik Sweet Heart op. De andere heb ik nog niet getest.

Toen ik de Nail Patches kocht dacht ik eigenlijk dat ze iets te groot zouden zijn voor mijn nagels. Maar ze pasten eigenlijk perfect!! Hier en daar heb ik wel een klein randje weg moeten knippen, maar veel minder dan verwacht. 

Het is eigenlijk super simpel om aan te brengen. Je pakt gewoon een Nail Patch en plakt het op je nagel. Het is belangrijk dat je nagels vetvrij zijn. Ga er daarom voor de zekerheid met wat nagellak remover overheen. Zo blijven ze langer plakken. Het is de bedoeling dat je de nail patch iets van je nagelriem af op plakt. Vervolgens strijkt je hem glad. Zorg ervoor dat er geen kreukels inkomen. Zo gaat het er namelijk sneller vanaf. De stickers zitten trouwens op volgorde van pink naar duim op het papiertje geplakt. Dat is wel handig. Maar ik had echt serieus gedacht dat ik er wel een hele middag voor moest vrijmaken. Ik was echter binnen 10 minuten klaar met mijn linkerhand!! Dat viel me echt reuze mee joh!!

Ik raad jullie trouwens wel af om bij 001 Zebra GEEN topcoat te gebruiken!! De zwarte strepen lopen namelijk over in het wit. En dat wil je natuurlijk voorkomen!! Bij Sweet Heart is dit echter niet het geval. Maar dit is natuurlijk bij iedereen anders.

Miss Sporty beloofd dat de patches 10 dagen blijven zitten. Dit is helemaal niet waar. Er zitten na 1 dag al wat chips in en dat is wat minder. Verder is dit een heel goed alternatief voor nagellak als je snel even iets leuks op je nagels wilt hebben.

De patches kosten €2,99 per pakje. 

xxx Sanne

3 opmerkingen: